Zülkarney Büyük İskender mi…Hayır

Zülkarney büyük iskender mi…Hayır

Büyük iskender bir pagan…Zülkarneyn ise muvahhit…

Zülkarney büyük iskender mi…

Dünya devleti mümkün mü evet…zülkarneyn bunu başarmış Kur’andan bunu anlıyoruz…kurtla kuzuyu bir sed yaparak kavgasız yaşatmış…Kurt adil mi evet ama kuzu o adaletten şikayetçidir Allah ikisinin de Allahı…Ekmel adalet Allahın adaletidir…Allahın adaleti zekatı farz kılar…zekat işte bir seddir Zülkarneynin seddidir zekat…çünkü Zülkarneynin seddi maddidir denilemez manevidir de denilemez…zıtların barışını sağlayan bir sed o…Kur’andan bunu anlıyoruz…iki boynz semboldur zıtların sembolü…Ahiret inancı da zekat gibi bir seddir denilse bu yorum yalnış denilemez…ahiret inancı ile zıtlar kavgasız yaşarlar….dünya devleti de kurulur…dinler arası diyaloğ değil İslam inancı ancak dünya devletine imkan oluşturur…secdesizle secdeli arasına sed gerekir zülkarney buna çözüm bulmuş bir lider…

Evet…Zülkarney zıtların arasına sed yaptı.kavgayı ve zararı kaldırdı.zarar önlenmez hal alacak kıyamet zamanı.İki boynuz zıtlardan sembol

Evet zülkarneyn kıssasının öğretileri çok…Biri yer biri bakar kıyamet ondan kopar.Aç-tok savaşı olacak kıyamet vakti.Zülkarneynin seddi yok olacak yani.Kısas diyecek aç da

Evet zülkarneyn kıssasının öğretileri çok..Dünyayı Nüklerliler nükleersizler diye ayır.Zülkarney duvar ördü zıtlar arasına.Allahı böyle tanı.şeytana da sınır koydu.zıtlara da

Evet zülkarneyn kıssasının öğretileri çok..Çin seddi mi Zülkarneynin seti…tartışılır…gerçi çin seddi füzeler icad oldu yok hükmünde kötüler çinin iyiler ABDnin etrafında mı olacaklar…ebu talip mahallesi de bir seddi…Çin’e Rusya da İslam ümmeti de çok muhtaç ama nötürlüğü seçmiş Çin.Köleleşti İslam ümmeti…çine muhtaç.Japonya da…kötü kim o da belli değil…Yahudilerin ilahı da beşeri özlüdür…en az paganlar kadar…çin pagan ama ABD de paganlara köle…”Oğul” inancı da kilisenin ilahını beşere yaklaştırıcıdır…sadece Kur’an gerçek tevhidi öğretiyor…Allaha hakkettiği özleri esmayı veriyor yani…

Evet zülkarneyn kıssasının öğretileri çok…

İyi kötü tanımının secdedir ölçüsü secden esmaya ise iyisin meleksin ama egoya ise kötüsün üstünlük esmaya secdededir…şeytan meleğin zıttı…iki boynuz yani sed secde…Allaha secde ile kötü ile iyiyi birlikte yönetti hz Zülkarney…denilebilir…Nemrut pagandır hz İbrahimi ateşe attı…Allahı dinlemez ki pagan ama Allaha secdeli kısas uygular ancak…Kafirsin gel seni ateşe atacağım demez…bu ilkeler bu düşünceler bu duygular ancak kurtla kuzuyu birlikte yaşatır…ataerkil toplumlar kadını ezdi hep…Paganlıktır bu…ezdiğini Allah yarattı der Kur’an…Kur’an bir zülkarney seddidir…ama yok hükmünde Kur’an…

Kuzu kurda der ki “beni ölünce ye” Kurt derki aklım estikçe seni öldüreceğim bu benim hakkım kurt pagandır…Allahın adaleti ne kuzuya secdede ne kurda secdede…esmaya secdede…ekmel akıl ekmel vicdan ekmel ilim ekmel hikmet ekmel rahmet belirler Allahın adaletini…

İşte melek bile erdem sayılanları erdem saymıyor yani melekte can aldı.secde amaçlıysan meleksin.

Zülkarney büyük iskender mi…Hayır

Kurtu kuzulara çoban yapar pagan…Allaha sormaz bile rızan hangi eylemlerde hallerde düşüncelerde duygularda…Sâlih bir zâttı…Zülkarneyn… Zülkarneyn aleyhisselâmı Allahü teâlâ yeryüzündeki insanlara emir ve yasaklarını tebliğ ile vazîfelendirdi. Zülkarneyn aleyhisselâm Allahü teâlâya niyazda bulunup; kendisine kuvvet vermesini, insanlar arasında hangi ilim ve adâletle hükmetmesi gerektiğinin bildirilmesini istedi.

Evet…Allahü teâlâ hazret-i Zülkarneyn’in emrine bulutları ve başka vâsıtaları verdi. Ona ilim ve kudret, insanlar üzerine tasarruf hâkimiyeti verdi. Ayrıca beyaz ve siyah olmak üzere iki sancak ihsân etti. Zifiri karanlık olan gecede beyaz sancağı açınca, ortalık aydınlığa gark olurdu. Gündüz harp ederken düşman askerinin karanlıkta kalmasını arzu ederse siyah sancağını açar, düşman tarafı zifiri karanlık, kendi tarafı aydınlık olur, böylece düşmana kısa zamanda gâlip gelirdi. Her sefere çıkışında önü aydınlık, arkası karanlık olurdu. Çok geçmeden memleketi genişledi. Devleti güçlendi. Allahü teâlânın emir ve yasaklarını bütün dünyâya yaymağı azmetti..(ansiklopedi)

Evet….Teyzesinin oğlu Hızır aleyhisselâmı kendisine vezir, ordusuna kumandan tâyin etti. Allahü teâlânın emriyle müminlerden meydana gelen ordusu ile ilk önce batıya yürüdü. Vardığı yerlerde kâfirleri hak dîne dâvet etti. İnsanlara iyilik ve ihsânlarda bulundu. İnanmayanlarla harp etti. Batıda meskûn (yerleşilmiş) yerlerin sonuna vardı. Artık karalar bitmiş denizler başlamıştı. Oraya vardığı sırada orada bir kavim buldu. Bu kavim kâfir olup vahşî hayvan derisinden elbise giyerler, denizin dışarı attığı balık cinsinden şeyleri yiyerek geçinirlerdi. Zülkarneyn aleyhisselâm bu kavmi, güzel muâmelede bulunarak hak dîne dâvet etti. Kavimden bir kısmı îmânla şereflendi bir kısmı ise îmân etmekten yüz çevirdi. Zülkarneyn aleyhisselâm inanmayanların üzerine yürüdü ve onları karanlıkta bıraktı. Onlar karanlıkta ne yapacaklarını bilemediler. Sonunda pişman olup tövbe ettiler ve Allahü teâlânın varlığına, birliğine inandılar.Zülkarneyn aleyhisselâm müminlerden kurduğu ordusu ile uğradığı her yerdeki bütün insanları hak dîne dâvet etti. Allahü teâlâya îmân ve ibâdete çağırdı. Îmân etmeyenler cezâlarını gördüler. Yaya olarak Mekke-i mükerremeye gitti ve haccetti. İbrâhim aleyhisselâmla görüşüp hayır duâsını aldı. Nasîhatlerine kavuştu. Daha sonra doğuya yöneldi. Güneşin ilk ışıklarının vurduğu en uçtaki kara parçasına vardı. Zülkarneyn aleyhisselâm orada, yer altındaki mahzenlerde yaşayan kavmi hak dîne dâvet etti. Daha sonra kuzeye bir sefer yaptı. İki dağ arasına vardı. O iki dağın yakınında oturan kalabalık bir kavimle karşılaştı. O kavmi de hak dîne dâvet etti. Kavmin pâdişâhı Zülkarneyn aleyhisselâmı iyilikle karşıladı ve hediyeler takdim etti. Bütün kavmiyle birlikte hak dîni kabul etti. Zülkarneyn aleyhisselâmın iltifatlarına kavuştu. Ye’cüc ve Me’cüc adlı kavimlerin zararından şikâyette bulundu. Zülkarneyn aleyhisselâm o kavimle birlikte Ye’cüc ve Me’cüc’ün zararından korunmak için sed yaptılar.

Zülkarneyn aleyhisselâm bir seferi esnâsında hiçbir dünyâ malı ve serveti olmayan, rızıklarını sebzeden temin eden bir kavme rastladı. Ayrıca bu kavimde herkes kendi mezarını kazar, her gün mezarını temizler ve ibâdetlerini burada yaparlardı. Zülkarneyn aleyhisselâm o kavmin hükümdarıyla da görüştü. Hükümdar kendilerinin dünyâya önem vermediklerini, âhireti hatırlamak için de ibâdetlerini mezarlarda yaptıklarını anlattı.

Zülkarneyn aleyhisselâm Allahü teâlânın yardımıyla, doğu, batı ve kuzeydeki bütün ülkeleri feth edip, Allahü teâlânın emir ve yasaklarını yayma vazîfesini tamamladıktan sonra, askerine izin verdi. Kendisi Medîne ile Şam arasında Dûmet’-ül-Cendel denilen yerde insanlardan ayrıldı. Yalnız Allahü teâlâya ibâdet ve tâatle meşgul oldu.

Vefât etmeden önce yakınlarına “Ben vefât edince usûlüne uygun yıkayıp kefenleyin. Sonra tabuta koyun. Yalnız kollarım dışarda sarkık kalsın. Hazînelerimi de katırlara yükleyin” diye vâsiyette bulundu. Söyledikleri aynen yapıldı. Az bir zaman sonra da vefât etti. Mekke’ye veya Mekke civârındaki Tehâme Dağlarında bir yere defn edildi.(ansiklopedi)

YORUM EKLE