Yer yüzü Halifeliği ve Takvalılar …

Bütün esmaya hadimliği tercih etmeyen kibirlidir ve yer yüzü halifeliğine hakkı yoktur…üstünlük takvadadır sözünün manası bu…Yer yüzü halifeliği Rızacıların hakkı…esmanın tümüne hadimlerin hakkı…Kibirli ve ruhban sınıfı işine gelen esmaya hadimdirler tek…Takvalı sanma ruhbanı…Nirvanaya ulaşanları…Takvalı esmanın bütününe hadimliğe talib olandır…Çölde susuz bir köpeği dert edinendir…Nil kenarında ki koyunun can güvenliğini dert edinendir…Takvanın ne olduğu takvalının kim olduğu belli…Tarihte hz Ademden beri esmaya hadimlikleriyle ünlenmişler var…hz Eyyup sabrıyla…Hz Musa cemal aşkıyla…Peygamberimiz ve Hz İbrahim tevhidi savunmasıyla yani HADİYE hadimlikle… hz Adem Tevvaba hadimlikle ünlüler…ama onlar diğer esmalara hadimliğide görevden saydılar…yani ruhbanlığı seçmediler…Ruhban eksik esmaya hadimdir kibirli gibi…Kibirli enesi için seçim yaptı ruhban rıza için yaptı ama rıza her esmasına hadimlikte var…neden fark gördü…Esmayı eksiltti ruhban…Esmayı eksiltme… Budama…budama yapana ruhban denir…Bu budamada KİBRİN etkisi varsa o ruhban da müşriktir…Şeytanın özü varsa ilahi değeri yoktur kişinin…Rızacı değildir o ..Kibre hadimdir…din tüccarıdır ,onun dini kibre hadimdir…Kilisenin havranın dini ırka hadimliktir yani Kibre hadimlik…

Karanlık güneşin olmadığı yere denir…Güneşin yokluğu…Yaradılanın zıttı var.Işık esas varlıktır karanlık yok hükmündedir…batıl yok hükmündedir…Müşrik yok hükmündedir…Yer yüzühalifesi mü’mindir…Takvalılardır yani …Şirkin ve müşrikin başarısı mü’minlerin hataları kadardır…Küresel güç haline gelmişse müşrikler mü’minler esmaya hadimlikte kusurludur…esmaya hadim olmayan cezalanır müşrik de eş-şekur olana şükretmediği için cezalanır…Es-sabur olana sabretmedği için cezalanır…Mü’minler Razzaka hadim olmadıkları için cezalanır…İlme hadimlikte ki kusurları eksikleri ile cezalanmışlar hz Ademden beri…en çok ayakları buralarda kaymış…

Yer yüzü halifeliği ve Esma…

El-Galib olan Allah güneş ufuktan çekilince geceye izin veriyor…Mü’min razzak ismine hadim olmayınce  müşriklere izin veriyor onlar da Kibirli olduklarından bazı esmalara hadimliğe talipler…esmaya hadimliğin kadardır bu varlıkta ki başarın…yani dünya ve ahiretteki başarın…Mü’min bütün esmaya hadimliği seçmiş kişidir…Müşrik kibrine uygun esmaya hadimliği seçer…O şükretmez sabretmez…en büyük benim der…en büyük ben olmalıyım der…Şeytanın halleriyle hallenmiştir…Rıza için ise esmanın tümünü seçmemiz gerekir…

Yer yüzü halifeliği ve Esma…

Mü’min asıldır…tercihinden dolayı rızayı seçtiği için müşrik kibirliliği seçti…Kibirlilerin küresel güç olmasında evliya dediğimiz kişilerin bile payı var…peygamberin şefaati olmasa onlar bile affolmazlar…adl sıfatlıdır çünkü Allah…hz Ademi bile cennetten dünyaya gönderdi…affetmediği zaman affedecek biri yok…

Yer yüzü halifeliği ve Esma…

Evliya ve takvalı kim mi…gücü nisbetinde esmanın tümüne hadim olan kişi…Zengin değildir kimseye ekmek kapısı olamaz ama zenginleri zekat verme konusunda ikna eder …fakirlerin doymasında emeği vardır..elinden gelen buydu onu yaptı…İlme hadimdir okulunda öğretmendir alimse..alim değilse zenginse okul yaptırır öğretmen tutar…ilme hadim olur…devlet gibi ol her esmaya hadimlikte payın olsun…Peygamberimiz tek başına bir devletti…sahabenin bir çoğu da…mesela Ebu Zer Gıfari…Takvalı tek başına bir devlettir…Takvalıların esmaya hadimlikte iş paylaşımı şart…İslamda devlet esmaya hadimlik amaçlı birlikteliktir…Takvalıların bir safta birikmeleridir…Teknoloji alanında da takvalılar saf oluşturmalı…Yer yüzü   halifeliği bu görevi de elzem kılıyor…

Takvalı kim mi…sokak sokak şehir şehir aç arar takvalı midesi aç olanı…gönlü aç olanı da arar…Teknolojide ilerleme için zekileri arar…askerlik için sıhhatlileri arar…çiftçilik için uzman gönderir insanların bol rızık hazırlamasına katkıda bulunur…Din adamları takvalı olsunlar…Okullardaki öğretmenler de..devlet görevlileri de…kaymakamlar Valiler Razzaka Alim esmasına ve diğer esmalara hadimlik için eğitilmeli…İlahi devlet esmaya hadimler topluluğudur…Rızacılar topluluğu…Kibirli devlet süslü makamların olduğu devlettir…

Takvalı kim mi…

Kibirli olmayandır…ruhban olmayandır…esmann tümüne hadimliğe talib olandır..imkanları ölçüsünde bunu yapandır…Zamanındaki kişi ve tüzel kişilerin devletin takvasını derneklerin vakıfların takvasını anla…Şeriat devleti adı altında takvadan uzak devletler kurulmuş İslam dünyasında zamanında bunu anla…Takva da belli şeriatte belli…şekle indirgediler o ruhbanlar takvayı da şeriati de…Öz yok…Medine devleti yok şeriat devletiyiz diyenlerde…

Müşrik de Kibirli de halifesidir Allahın…ama sadece takvalının halifeliği eksiksiz halifeliktir… ayet:”“Hani Rabbin, Meleklere: ‘Muhakkak Ben, yeryüzünde bir halife var edeceğim’ demişti. Onlar da: ‘Biz seni övüp-yüceltir ve (sürekli) takdis edip dururken, orada fesat çıkaracak ve orada kanlar akıtacak birini mi var edeceksin?’ dediler. (Allah:) ‘Şüphesiz, sizin bilmediğinizi Ben bilirim.’ dedi”(Bakara/30)

Kibirli ve ruhban sadıklığını bozanlardır…Ve melekler de esmanın tamamına hadim değiller…veya sınırlı hadimler…Tevvab isminine Razzak ismine melekler insan kadar hadim değiller…çünkü hata etmiyorlar tevvab ismine hz Adem daha çok hadim oldu …sadece melekler insanların affını istiyorlar onlar da tevvaba az da olsa dolaylı da olsa hadimler ama insan önde bu hadimlikte ve bu zikirde…Meleklere sizin bilmediğiniz hikmetler var derken yüce Allahın kastı bu…Bu isimlerini zikirde insanın daha ilerde ve daha elverişli yaratılışta olduğunu beyandı…İnsanın yaratılması elzemdi…Allah bilinmek istiyordu…meleklerin eksikti bilmeleri…İnsanı yarattı tam bilinmek için yarattı…ama kibirli ve ruhban da Allahı eksiksiz bilmekten kaçıyor…Kibirli sadece kibrinin gerektirdiği kadar ilimle yetiniyor…ruhban da  sadece takvalı eksiksiz ilmin kapılarında nöbettedir…Esmanın tamamına hadimliğe talib…Allah bilginin ve imanın yalnızca kendisine güvenilen kimselerin haber ve bilgi vermesi yoluyla elde edilmesini (taklid) yeterli bulmadığı, meleklerinin şahsında insanları gözlem, deney ve düşünceye yönlendirmeyi murat ettiği için bir deneme düzenledi. Âdem’e bütün isimleri, yani maddî ve mânevî varlıkların, kavramların isimleriyle bunların özelliklerini veya isim verme, dil icat etme kabiliyetini öğretti; sonra her şeyin aslı gayb âleminde, ilâhî planda mevcut olduğu için bunları meleklerine gösterdi. Meleklerden, Âdem’in müsbet vasıflarının ve kabiliyetlerinin fazlasıyla kendilerinde mevcut bulunduğu kanaatlerinde haklı ve isabetli iseler bunların isimlerini bilip söylemelerini istedi.işte Ayet:” “Ve Âdem’e isimlerin hepsini öğretti. Sonra onları meleklere yöneltip: ‘Eğer (iddianızda) sadık kimseler iseniz, bunları Bana isimleriyle haber verin’ dedi.” (Bakara/31)

İşte meleklik bu haddini bil melek ol…her şeyi tek ben bilirim Allahın öğretmediğini de bilirim deme şeytan bu özde…”Allahu’a’lem “desin her mezhebçi her tarikatçi sadece benim tarikatim doğru demesin…Müfessir de fakih de…icma ehli de…Hukuk profesörüde…Anayasa profesörü de…İşte ayet:”“Dediler ki: ‘Sen yücesin, bize öğrettiğinden başka bizim hiç bir bilgimiz yoktur. Gerçekten Sen, her şeyi bilen, hüküm ve hikmet sahibi olansın’.”(Bakara/31)

Evet…Allah(c.c), kendi bildiği ve meleklerin bilmediği hikmetler, gerekçeler sebebiyle Âdem’i yarattığını söyleyor…İnsanın varlığının hikmetleri var ve belli…Şeytan kibirliydi ve vardı KİBİRLİ OLMA sana ihtiyaç yok…Ruhban da olma…Melekler vardı hatasızlar yemezler içmezler…bunlar yeterli hüner değil…Eksiklik bunlar eksik zikirlisin…eksik ilimlisin…Yukardaki ayetleri tekrar oku…Esmanın tümünü zikret…hadimliğine talib ol…mürid ol esmanın tümüne…zakir ol fiili zakir ol eylemin esmaya uyumlu olsun halin de fikrin de inancın da…Takvalı ol…ey devlet sen de takvalı ol…Şeriat devletinde açtan ölen olmaz şeriatli bir dünyada da …RAZZAKA hadim ol…ama Kibrin için değil rıza için RUHBAN OLMA ruhban kibirden kaçarken esmanın bir çoğuna hadimlikten de kaçar…Kibirden kaçmak yetmez…Şeytandan kaçan melek olur ama hz Adem eksiksiz zakir…ilmi eksiksiz olan hz Ademdir…Meleklere siz bilmezsiniz denilmiş size bildirmedim denilmiş…Hz Adem ol takvalı olmak bu…Yer yüzü halifeliği sadece hz Ademin hakkı…yani meleklerin ve şeytanın değil…yani ne ruhbanın nede kibirlinin hakkıdır

YORUM EKLE