Gösteriş ve kibir içinse rıza için değilse o namaz da kötüdür der Kur’an
Her şeyin İyisi kötüsü var…Hırsın bile
Kibir için hırs dünya için hırs kötüdür der Kur’an hırs kötüdür diyen…deme .Dünyaya hırsın dünya için değilse cennet içinse rıza içinse iyidir…İyiliğin ölçüsüdür rıza….ve esmaya hadimliktedir rıza…güzelliğin ölçüsü esmadır…Esmaya uygun eylem hal fikir inanç güzeldir ancak…ama Hasedlerden öğüt almışsın sen hırs kötüdür demişler sana…şeytandan öğüt almayı bırak…mantığı ne de , o şeytanlara o hasetlere sana öğüt verirlerken…
Kur’an esmanın tefsirdir…Esmaya uygun eylem hal fikir inanç güzeldir ancak..
Her şeyin İyisi kötüsü var…öfkenin bile
Rıza için öfkelen ve buğzet…mü’min müşrike şediddir…Kibir için öfke kötü…Esmaya hadim olmayan kibre hadimdir…Allah Eş-Şekürdür kibirli şükretmez…Allah es-Sabırdır kibirli sabretmez …Çalışkandır kibirli ama kibri için…çalışması da şerdir…Ahlakı da kötüdür…
Her şeyin İyisi kötüsü var…Ahlakın bile
Kibre hadim ahlak kötüdür…kibirlinin elinde ahlak da kötüdür din de…Kur’an da…Şeriatte…Kibre hadimdir kilisenin elinde din ve havranın elinde din…Rızaya hadim olsa ilaha secde eden müslümanlara kinleri neden…secdeye hadim değil onlar…
Her şeyin İyisi kötüsü var…Kibrin yok…Üstünlüğü rızada ara rızaya hadim ol kibre değil…
Bazı insanlar neden bencil ve kötü karakterlidir, başkalarına acı çektirmekten hoşlanır? İnsan beyninin en karanlık köşelerini inceleyen psikologlara sor…
Diyelim ki zararsız böcekleri kahve öğütme makinasına atıyorsunuz; bu iş hoşunuza gider miydi? gidenler var…kibirliler…Kibir zalimleştirir…Köleleştiricidir kibirli…
“Tanıştığımız insanlar hakkında melek ve şeytan kalıbını kullanma eğilimi taşıyoruz neden mi…İnsan ikiye ayrılır…amacına ulaşmak için her yolu meşru sayma eğilimlidir kibirli…rıza ve Allah uzaktır fikrinden…
Her şeyin İyisi kötüsü var…Namazın bile…esmaya hadimlik iyi …kibre hadimlik ise kötü eder her şeyi…Kibre hadimlikse zekatta kötüdür…desinler içinse yani…Esmaya hadim ol…enene veya bir yaradılana hadim olma…sevdiğin kaına esmaya hadimlikte hadim ol ama kadın perest olma …taht perest de olma esmaya hadimlik içinse tahtı sev…dünyayı sev…parayı sev kadını sev…